Irlandzka firma powstała w 1998 roku, której działalność opiera się na produkcji cztero-kierunkowych wózków widłowych. Długoletnie doświadczenie branżowe założycieli przedsiębiorstwa w połączeniu z innowacyjnością stworzonego przez nich produktu, zaowocowały spektakularnym sukcesem rynkowym. Świadczy o tym duża dynamika sprzedaży, rozwinięcie ogólnoświatowej sieci dealerskiej oraz prestiżowe wyróżnienie „Przedsiębiorca roku 2001″ przyznane przez firmę Ernst & Young.
Prezentacja biznesowa – zdobądź zaufanie odbiorcy
Obecnie biznes jest w pełni wspierany poprzez nowe technologie. Niezmiennie od lat dla dużych przedsiębiorstw czy małych firm nasuwa się ten sam cel – zdobyć zaufanie Klienta. Jedną z kluczowych ról w projektach biznesowych odgrywa prezentacja multimedialna. Jej głównym zadaniem jest proste i czytelne przedstawienie odbiorcy swojej oferty w taki sposób, by chciał nawiązać współpracę. Aby przygotować taki materiał warto zastanowić się jak powinien on wyglądać. Jako Simple Frame wspieramy w produkcji video – wizualizacji zarówno na potrzeby handlowe, jak i marketingowe. I tak jak w przypadku prezentacji biznesowej istotna jest wymiana komunikatów między prezentującym, a grupą docelową, tak w Simple Frame nasza wyspecjalizowana kadra utrzymuje pełen kontakt z klientem w czasie każdego etapu realizacji. Warto jednak powiedzieć sobie nieco więcej jak powinna wygląda dobra prezentacja biznesowa.
Rzetelność i nowoczesność
Główny narrator to lektor, który krok po kroku prezentuje najważniejsze informacje o firmie – lata funkcjonowania na rynku, kilka słów o jej założycielach, wartości, którymi kieruje się dana marka. Całość wspierana powinna być zgrabnie zmieniającymi się slajdami podkreślającymi najważniejsze punkty prezentacji. Dodatkowym atutem przyciągającym uwagę odbiorcy jest barwna kolorystyka używa w animacjach. Dzięki temu całość prezentuje się prosto, ale jednocześnie atrakcyjnie. Merytorycznie prezentacja powinna zawierać najistotniejsze elementy takie jak: podstawowe informacje o firmie i lokalizacji siedziby, produktach oraz oferowanych usługach. Co więcej, warto wspomnieć także o aspektach wyróżniających markę na tle konkurencji, jak na przykład wysokość w rankingach, ilość zaufanych klientów, ilość sprzedanych produktów czy wysoko wykwalifikowana kadra pracownicza.