Billboard sponsorski – spot przed programem
Wskazanie sponsorskie czy właśnie billboard sponsorski to jedno z najbardziej znanych i popularnych narzędzi marketingowych z największym zasięgiem. Niemal przed i po każdym filmem, programem rozrywkowym, serialem stacje emitują blok reklamowy i blok sponsorski. Dzięki temu widzowie mogą dowiedzieć się kto jest sponsorem ich ulubionego programu. A co za tym idzie poznać produkty i usługi konkretnej firmy.
Billboard sponsorski to przede wszystkim bardzo skuteczny element wzmacniający i poprawiający wizerunek. Może zarówno stanowić dopełnienie kampanii reklamowej nowej oferty lub być zupełnie samodzielnym projektem. Czas emisji i okoliczności są bardzo sprzyjające, dają ogromny potencjał. Jednak produkcja billboardu jest dość wymagająca i określona kilkoma sztywnymi zasadami. Przede wszystkim billboard może trwać maksymalnie 8 sekund. Może się wydawać, że to bardzo mało i ciężko pokazać w tym czasie ważne informacje. Jednak doświadczony i kreatywny Twórca wykorzysta ten czas bardzo efektywnie.
W Simple Frame stworzyliśmy kilkadziesiąt billboardów. Większość z nich kreowaliśmy od początku, kompleksowo, począwszy od pomysłu i scenariusza po finalny film. W przypadku billboardu dla producenta lodów Kaktus zajęliśmy się postprodukcją. To ostatni etap powstawania filmów, zarówno kinowych jak i właśnie krótkich billboardów sponsorskich. Kolorkorekcja (CC) i dopieszczenie materiału jest bardzo ważnym procesem. Przede wszystkim nadaje charakteru i odpowiedniego stylu projektom. Odpowiednie przejścia, efekty, muzyka- wszystko to dodaje efektywności i skuteczności.