Polska marka, wytwarzająca filtry do wody i pojemniki próżniowe. Wyjątkowość firmy polega tym, że całość produkcji odbywa się na terenie Polski już 30 lat. Zapewnia to najlepszą kontrolę jakości, bliski kontakt z klientem oraz szybki serwis gwarancyjny. W okresie funkcjonowania firmy, specjaliści opracowali szereg autorskich i opatentowanych rozwiązań produkcyjnych. My natomiast zadbaliśmy żeby prezentacja produktowa dla tej firmy wszystko to pokazała w jak najlepszy sposób.
Prawidłowa prezentacja
Duża ilość przekazów reklamowych o różnej tematyce i zmiennej formie może przytłoczyć odbiór i percepcję. Właśnie dlatego tym trudniej jest zaciekawić odbiorcę i sprawić, by chciał nie tylko przyjąć nasz komunikat, ale i zmienić swoje działanie pod jego wpływem. Bardzo ważne jest, aby prezentacja produktowa została przygotowana w taki sposób, by czytelnie i zrozumiale dotrzeć do odbiorcy. A jak powinna wyglądać prawidłowa prezentacja produktu i gdzie najlepiej się udać po pomoc w produkcji tej najlepszej?
W Simple Frame kompleksowo zajmujemy się produkcją wideo – prezentacji, których głównym celem jest skuteczne wypromowanie marki swojego Klienta. Krok po kroku omawiamy każdą realizację z Klientem. Dzięki temu jest dostosowana do oczekiwań. Przy produkcji korzystamy z najnowocześniejszych narzędzi. Cenimy sobie kreatywność, połączaną z prostotą i nowoczesnością. Nasze realizacje doskonale sprawdzają się przy prezentacji produktu.
Prezentacja produktu – najważniejsze elementy
Dobra prezentacja produktu tak naprawdę jest połączeniem dwóch elementów – narracji, która w czytelnym komunikacie przekazuje najistotniejsze informacje, które zainteresują odbiorcę oraz obraz, który na przykład poprzez chwytliwą animację staje się doskonałym uzupełnieniem całości. Wzorem może być prezentacja firmy Dafi na temat wartości profilaktyki picia wody.
Prezentacja powinny zawierać informacje nie tylko na temat szeregu korzyści dla zdrowia wynikające z częstego picia wody, ale i jej cenne wartości odżywcze. Grunt, by w prezentacji język był prosty, przejrzysty i zachęcił jak najszerszą grupę do zmiany stylu życia. Wracając do samego obrazu – dobrym rozwiązaniem mogą okazać się animacje, które obrazują sens słów wypowiadanych przez lektora. Warto też dodać dane statystyczne na temat profilaktyki zdrowia. Świetnym uzupełnieniem takiej prezentacji byłby film poradnikowy.