Polski Przewoźnik autokarowy, posiadający szkocki kapitał, świadczący usługi komunikacji ekspresowej na trasach krajowych i międzynarodowych. Przedsiębiorstwo działające na polskim rynku od 2011 roku, funkcjonuje na zasadzie “first minute” – im bardziej odległy termin i im mniej pasażerów zarezerwowało bilet na dany kurs, tym tańszy bilet.
Animacja w prezentacji multimedialnej
Na efektywną prezentację multimedialną składają się rzetelny i dobrze dobrany przekaz informacyjny, jak również sama forma prezentacji. Im jest ona oryginalniejsza – tym szybciej wyróżni się na tle innych materiałów promocyjnych, co w efekcie przyciągnie większą liczbę potencjalnych klientów. Polski Bus postawił na animację 2D, która została wzbogacona barwną kolorystyką i energiczną muzyką w tle. Wszystko przedstawione jest w formie krótkiej historii, która przeprowadza odbiorcę do następnych slajdów. Prezentacja multimedialna jest zdecydowanie inna niż wszystkie!