Film na Instagram – oszczędzaj wodę
Od kiedy Instagram stał się już nie tylko aplikacją ale małą internetową społecznością znajduje się coraz więcej jego zastosowań. Faktycznie, jego potencjał jest ogromny. Coraz więcej firm i instytucji również korzysta z możliwości jakie daje. Początkowo domeną Instagrama było zamieszczanie zdjęć. Wraz z popularnością i rozwojem aplikacji zaczęto również publikować filmy. Główne założenie się nie zmieniło- konkretna, prosta i szybka komunikacja. Tak więc i film na Instagram musi wpisywać się w te założenia.
Film, mimo że krótki, przekazuje więcej treści i informacji niż zdjęcie. Właśnie dlatego warto wykorzystać ten czas na ciekawą reklamę, promocję czy edukację. MPWiK Warszawa (Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji) idąc za ciosem nowoczesności również postawiło na komunikację przez jeden z najpopularniejszych serwisów. Film na Instagram, który dla nich stworzyliśmy edukuje w kwestii oszczędzania wody. Niewielu z nas zdaje sobie sprawę jak dużo marnujemy codziennie wody i jak tragiczny wpływ ma to zjawisko. Dla dobra środowiska, naszego zdrowia, a przy okazji także naszej kieszeni musimy zacząć przestrzegać kilku prostych zasad. Tego właśnie uczy ten film.
W Simple Frame naszym podstawowym założeniem jest połączenie najwyższej jakości z ciekawą kreacją. Dopiero taki duet gwarantuje sympatię i zaufanie odbiorców. Tym bardziej jeśli tworzymy materiał na portale społecznościowe. Tysiące zdjęć i filmów zalewa codziennie serwisy i portale. Trzeba zawalczyć o uwagę widzów ciekawym pomysłem, kreatywnością, czymś czego jeszcze nie widzieli.
Mając to na uwadze tworzymy wszystkie nasze materiały. Każdy spełnia swoje zadanie!