Deviniti

Firma działa w zakresie rozwiązań IT, takich jak: development, analiza biznesowa i techniczna, consulting projektowy, wsparcie i utrzymanie, testy oprogramowania, wdrożenia i leasing pracowniczy.

Proponuje także własne rozwiązania, do których zaliczają się 17 dodatków do: JIRA i JIRA Service Desk oraz 4 systemy stand-alone (windykacja, marketing internetowy, wsparcie dla obsługi procesu egzekucji komorniczej i działów compliance). Co więcej, jest partnerem dla Atlassian (Platinium Solution Partner), Perforce (Partner Roku), Freshdesk, DBmaestro, Clarive, GitLab, Veeam oraz Google.

Dzisiejsze działania zarówno w handlu, marketingu, jak i sprzedaży prawdopodobnie trudno wyobrazić sobie bez prezentacji multimedialnych. Simple Frame zrealizowało już wiele tego typu projektów, dostarczając swoim Klientom kompletny materiał, który wykorzystywany jest w celach promocyjno-marketingowych. Nasi zespół na każdym etapie produkcji konsultuje projekt z Klientem, dając mu możliwość współtworzenia materiału. Dzięki czemu prezentacja jest zgodna z oczekiwaniami, a także doskonale podkreśla charakter prezentowanej marki. W kontekście naszej działalności działalności warto powiedzieć nieco więcej na temat prezentacji biznesowej w produkcji.

Prezentacja biznesowa – co nam daje?

W samej prezentacji przede wszystkim liczy się to, aby była ona prosta, ale jednocześnie zawierała wszystkie najistotniejsze informacje na temat działalności firmy i prezentowała się profesjonalnie. Jak to połączyć? Po pierwsze warto zawrzeć na przykład od kiedy firma funkcjonuje na rynku, jej osiągnięcia, stałych klientów oraz lokalizację siedziby. Istotne jest również podkreślenie mocnych stron oraz podanie adresu strony internetowej, w celu kontaktu dla potencjalnego Klienta.

A jaką rolę pełni obraz?

W gruncie rzeczy nie mniej istotną, niż tekst. W tym wypadku możemy podać przykład krótkiej,  50 sekundowej prezentacji biznesowej. Mamy tu dynamicznie zmieniający się obraz, który przedstawia prężną działalność firmy, Klientów,kadrę pracowniczą, a także loga firm współpracujących. Przez cały czas trwania prezentacji motywem przewodnim jest logo z nazwą firmy. Całość dopełnia dynamiczna muzyka, podkreślająca zarówno charakter prezentacji, jak i działalności firmy. W takiej formie prezentacja biznesowa do złudzenia przypomina krótki spot reklamowy, jednak jej zadanie w praktyce jest nieco inne – ma informować, przekazać, a dopiero potem zachęcić. Wystarczy kilkadziesiąt sekund, by w efektywny i profesjonalny sposób zaprezentować Twoją markę!