Polskie przedsiębiorstwo założone w 1978 roku w Giżycku. Główna linią działalności jest produkcja kotłów i palników na biomasę, mieszczących się w najwyższej piątej klasie zgodnie z normą PN EN 303-5:2012. Jest także w gronie przedsiębiorstw o nienagannej reputacji w ramach programu „Rzetelna Firma”. Wieloletnie doświadczenie w produkcji zostało wykorzystane do zaprojektowania automatycznego kotła do spalania pelletu w 2001 roku, co uczyniło firmę KOSTRZEWA jedną z pierwszych na polskim rynku, która rozpoczęła produkcje i sprzedaż kotłów na pellet.
Ciągłe unowocześnienia, przeprowadzane badania oraz rozwój technologiczny pozwalają na dostarczanie swoim Klientom urządzeń jak najwyższej jakości. W 2014 roku firma uruchomiła własne laboratorium badawcze, które pozwala przetestować projektowane kotły pod kątem istotnych parametrów takich jak sprawność, emisja czy pobór energii zanim trafią one do użytku Klientów. Laboratorium współpracuje także z kilkoma placówkami naukowymi w Polsce.
Formy promocji
W dobie, gdzie na każdym kroku jesteśmy otaczani przez reklamy trudno jest zaskoczyć odbiorcę, a jeszcze trudniej spowodować, by nam zaufał. Od lat dobry przekaz reklamowy składa się z trzech podstawowych filarów – słowa, obrazu i dźwięku. W zależności od marki i jej wartości elementy te mogą występować w odpowiednich proporcjach. Reklama nieustannie ewoluuje formą, zaskakując coraz to nowszymi rozwiązaniami promocyjnymi. Jedną z nich jest prezentacja multimedialna. Tylko w niewielkim stopniu różni się ona od tradycyjnego przekazu reklamowego, natomiast cel pozostaje niezmienny – zdobyć zaufanie Klienta.
Jednym z doskonałych przykładów prezentacji multimedialnej produktu jest realizacja dla firmy Kostrzewa. Przede wszystkim zawarte zostały informacje na temat jakości produktów, ich praktycznego zastosowania oraz materiałów, z których są wykonane. Dzięki tego potencjalny Klient może dowiedzieć się znacznie więcej o wartości samej marki. W prezentacji mamy także szczegółowe informacje dotyczące zachowania bezpieczeństwa przy instalacji kotłów. Głównym punktem są jednak prezentacje wspomnianych kotłów, montaż oraz funkcjonowanie. Całość ukazana jest w formie animacji 3D, która świetnie obrazuje produkt. Animacja 3d stała się popularnym, nowoczesnym sposobem tworzenia filmów. Dlatego nie dziwi nas, że rozwojowe firmy, takie jak Kostrzewa postawiły właśnie na tę technikę. Nieodzownym elementem, w celu lepszej zapamiętania marki jest zamieszczenie logo na początku i na końcu animacji.