Polonika

W nowoczesny, niebanalny sposób można pokazać nie tylko działalność firm i ich produkty czy usługi. Dzięki obecnym rozwiązaniom świata multimedialnego i kreatywnemu podejściu możemy atrakcyjnie przedstawić każdą dziedzinę i branżę. Taką ciekawą formą wizytówki, pokazania profilu działania wybrał powstały stosunkowo niedawno Narodowy Instytut Dziedzictwa Kulturowego za Granicą POLONIKA.

Instytut został powołany pod koniec 2017 roku. Nie dość, że jego głównym celem jest popularyzowanie naszej polskiej kultury i dziedzictwa narodowego za granica, to jeszcze od razu postawił na nowoczesne rozwiązania technologiczne i prezentuje profil swojej działalności w postaci prezentacji multimedialnej co pozwoli zaciekawić prowadzonymi działaniami znacznie większą grupę odbiorców niż suche informacje na papierze.

Prezentacja, którą stworzyliśmy dla Instytutu w bardzo ciekawy i jasny sposób przekazuje informacje o działaniach i założeniach POLONIKI. Wszystko jest dopracowane i oczywiście nieprzypadkowe. Dominacja kolorów: białego i czerwonego, obrazki nawiązujące do polskiego dorobku kulturowego… Wszystko to nieprzesadzone, nowocześnie zmontowane i opowiedziane krótkimi, najważniejszymi informacjami, które nie przytłaczają całości obrazu. Ten projekt na pewno zaciekawi nawet najbardziej wymagającą grupę odbiorców- dzieci i młodzież, którą przede wszystkim trzeba od początku uświadamiać jak duży wkład w światową kulturę mają polskie dzieła.

Żeby jednak uzyskać taki efekt trzeba mieć wieloletnie doświadczenie w produkcji projektów multimedialnych, umieć połączyć je z nowoczesnymi technikami montażu ale przede wszystkim wiedzieć co wzbudzi zainteresowanie i fascynację w odbiorcach.

SIMPLE FRAME w branży multimedialnej działa już ponad 16 lat. Dysponujemy profesjonalnym sprzętem, nasz zespół świetnie zna bieżące nowinki techniczne ale przede wszystkim doskonale znamy rynek i wiemy co zrobić żeby zdziwić i pozytywnie zaskoczyć.

//