Grecos

Jedno z najpopularniejszych biur podróży, wysyłających turystów do najróżniejszych miejsc w Grecji. Cenienie wśród konsumentów oraz konkurencji. Niejednokrotnie wygrywali liczne nagrody oraz certyfikaty, potwierdzające jakość proponowanych usług, między innymi Złoty Laur Klienta 2018 czy Diament Forbesa 2016.

Dobra prezentacja szkoleniowa kluczem do sukcesu

Niektórzy z pewnością kojarzą szkolenie z przemawiającym wykładowcą, którego polecenia trzeba było wykonywać lub notować. Obecnie jednak przewyższa interaktywność – łączenie teorii z praktyką lub uczenie się teorii na podstawie praktyki. Niestety, w dobie, gdy jesteśmy ciągle zapracowani coraz trudniej zachęcić nas do wysiłku czy nauki. Liczy się więc dobra prezentacja, która sprawi, że z danego szkolenia będziesz chciał wyciągnąć same korzyści. W tym może pomóc dobra prezentacja szkoleniowa – a jak wygląda w praktyce?

Czy w niecałą minutę można pokazać wszystko?

Okazuje się, że tak! Przykładem może być prezentacja na temat szkolenia z aktywnego stylu życia. Materiał ten informuje odbiorcę o lokalizacji owych szkoleń, prezentuje dane statystyczne między innymi na temat płci i grup wiekowych, które najczęściej decydują się na taką formę aktywności czy też dane odnoszące się do zadowolonych z dotychczasowych szkoleń klientów. Same warsztaty są pod okiem jednej z czołowych trenerek fitness naszego kraju – Ewy Chodakowskiej. Dodatkowo, zawarte są także informacje na temat oferty dla poszczególnych grup wiekowych, dodatkowych promocji, bardziej szczegółowego planu zajęć. Całość podkreśla delikatna muzyka, a także obrazy nawiązujące to słonecznej Grecji.

Po bardziej szczegółowe informacje można odwołać się do mediów społecznościowych. Jak się okazuje, w tak krótkim czasie doskonale można zachęcić nie tylko do zapoznania się z ofertą, ale i wzięcia udziału w szkoleniu. A wszystko to przez połączenie warstwy wizualnej (słonecznej Grecji) z informacyjną (najistotniejsze informacje).

//